5 Trików Fotografii Produktowej, które zwiększą sprzedaż w e-Commerce

5 Trików Fotografii Produktowej, które zwiększą sprzedaż w e-Commerce

Wysokiej jakości fotografia produktowa jest kluczem do zwiększenia sprzedaży eCommerce. Wspaniałe zdjęcia produktów pomogą Twojemu sklepowi zrobić świetne pierwsze wrażenie dla potencjalnych klientów, a także sprawią, że ostateczna decyzja o zakupie będzie o wiele łatwiejsza. Oto pięć wskazówek, jak fotografować swoje produkty i optymalizować je dla eCommerce.


1. Ustawienie fotografii produktowej


Właściwe przygotowanie sesji zdjęciowej to połowa wyzwania w fotografii produktowej. Aby uzyskać najlepsze wyniki, ustaw biały zamiatanie fotografii, który jest po prostu białym tłem, które płynnie przechodzi z pionowej do poziomej powierzchni. Możesz użyć do tego dowolnego rodzaju białego materiału, od prześcieradła po papier, ale im bardziej błyszczący, tym lepiej (zwykły biały papier pakowy sprawdza się doskonale!) Błyszcząca powierzchnia będzie odbijać światło z powrotem na Twój produkt i uchwyci jego prawdziwy kolor. Zamach musi być większy niż produkt, a najlepiej, aby wypełniał cały kadr aparatu.

Jeśli fotografujesz mniejsze produkty, proponuję zrobić własny stolik do fotografii produktowej DIY. Weź mały stół, dwa kawałki drewna, kilka zacisków sprężynowych i materiał do zamiatania. Przybij drewno do tylnej krawędzi stołu, przymocuj zmiotkę do górnej części półfabrykatów i pozwól, by zmiotka opadła na stół.

Jeśli zamierzasz strzelać do dużych produktów, ustawienie zamiatania będzie trochę trudniejsze, ponieważ będziesz musiał improwizować z tym, jak trzymać go w górze. Będziesz musiał przymocować go do ściany lub improwizować z mebli, które masz pod ręką. Jeśli zamierzasz fotografować regularnie, sugerowałbym zakup profesjonalnej zamiatarki fotograficznej, która jest dostarczana z podstawką.



2. Trzymaj się naturalnego oświetlenia


O ile nie wiesz, co robisz, unikaj używania sztucznego oświetlenia. Naturalne oświetlenie może pomóc w robieniu wysokiej jakości zdjęć, ale sztuką jest użycie go jako pośredniego źródła światła - jasne miejsce w pobliżu okna będzie działać.

Chcesz, aby okno było po lewej lub prawej stronie Twojego produktu, co oznacza, że będziesz potrzebował światła wypełniającego po drugiej stronie, aby zrównoważyć oświetlenie i zapobiec ostrym cieniom. Zainwestuj w reflektor lub zrób swoje DIY fill light, stojąc kawałek białej karty na pół. Możesz pokryć ją folią aluminiową, aby uzyskać dodatkowe odbicie.

3. Udostępnij wiele zdjęć produktów


Zacznij od wybrania idealnego zdjęcia reprezentującego produkt - jest to zdjęcie, które musi być wystarczająco dobre, aby ludzie kliknęli na ofertę, aby dowiedzieć się więcej, więc upewnij się, że jest to zdjęcie wysokiej jakości, które wyraźnie pokazuje produkt. Zazwyczaj ujęcie z przodu jest najbardziej odpowiednim kątem, ale to zależy od produktu; buty są zwykle pokazywane z boku, talerze z góry, a krzesła pod kątem 45 stopni.

Gdy kupujący kliknie na listę produktów, istnieje szansa, że będzie zainteresowany kupnem Twojego produktu. Oprócz opisu produktu, zdjęcia produktów będą miały ogromny wpływ na ostateczną decyzję o zakupie.

Rób zdjęcia pod różnymi kątami, aby pokazać swój produkt z każdej strony. Ludzie niechętnie dokonują zakupów w sieci, ponieważ nie mogą zobaczyć lub dotknąć produktu, zanim zdecydują się na jego zakup, więc zrobienie tego pomoże kupującym w wyraźnej wizualizacji produktu.

Powinieneś również przedstawić zbliżenia wszelkich specjalnych cech, wzorów lub faktur. Nawet jeśli masz włączoną funkcję zoom, zbliżenia są ważne, ponieważ pokazują kupującemu, gdzie ma patrzeć.

Jeśli sprzedajesz swój produkt w wielu kolorach, zrób zdjęcie produktu w każdym kolorze. Niełatwo jest wyobrazić sobie, jak produkt wyglądałby w alternatywnym kolorze, gdy dostajemy tylko małą ikonę próbki koloru, co może prowadzić do oporu przed zakupem. Większość konstruktorów sklepów umożliwia przypisanie zdjęcia do wariantu kolorystycznego, co oznacza, że możesz przesłać różne zdjęcia dla każdego koloru tego samego produktu.



Wreszcie, możesz chcieć uzupełnić swoje zdjęcia produktów o zdjęcia w kontekście. To właśnie tutaj możesz naprawdę wykazać się kreatywnością i zaprezentować swój produkt w doskonałym otoczeniu.


4. Usuń tło i zoptymalizuj swoje zdjęcia


Ogólna zasada w fotografii produktowej mówi, że tło nie powinno ani kolidować z produktem, ani odwracać uwagi widza od produktu, dlatego usunięcie tła działa cuda!

Istnieje kilka sposobów, aby to zrobić, ale najdokładniejszym sposobem jest zrobienie tego ręcznie za pomocą narzędzia pióra w Adobe Photoshop. Trzymaj się z dala od automatycznych narzędzi opartych na algorytmie, takich jak magiczna różdżka, ponieważ będą one często opuszczać części tła lub wcinać się w produkt.

Korzystanie z narzędzia pióra zajmie trochę czasu, aby uzyskać hang jak to się porusza, ale praktyka czyni mistrza! Mówiąc prościej, chcesz użyć narzędzia pióra, aby utworzyć "ścieżkę" wokół produktu, co będzie o wiele łatwiejsze do zrobienia, jeśli fotografujesz na białym tle. Następnie możesz wybrać produkt, aby odizolować go od tła. Kliknij tutaj, aby zapoznać się z instrukcją, jak to zrobić krok po kroku.

Po usunięciu tła, można umieścić go na dowolnym kolorze, który chcesz. Dodając cyfrowo tło później, możesz mieć pewność, że Twoje tła są spójne aż do próbki koloru, co nada Twojemu sklepowi profesjonalny charakter.

Biały (#ffff) działa najlepiej, ponieważ zwraca uwagę na produkt i nie koliduje z żadnym innym kolorem.

Jeśli nie podoba Ci się "pływający" wygląd białego tła, wypróbuj bardzo jasny szary. Chociaż sam produkt nie będzie się wyróżniał tak bardzo jak na białym tle, będziesz mógł uzyskać zauważalnie spójny kształt swoich zdjęć produktowych.


 

5. Stwórz szablon


Stworzenie szablonu, który będziesz mógł zastosować do wszystkich swoich zdjęć produktów, to najprostszy sposób na zachowanie spójności zdjęć produktów. Najłatwiej jest to zrobić za pomocą Photoshopa, ale możesz użyć dowolnej aplikacji do edycji, która pozwala wkleić produkt na puste płótno o wybranych wymiarach.

Zacznij od wybrania odpowiedniego rozmiaru. Najlepszy rozmiar dla obrazu produktu to około 1600px na najdłuższym boku. Ten rozmiar jest idealny do oglądania na telefonie komórkowym lub tablecie, a ponieważ handel mobilny rośnie o 300% szybciej niż zwykły eCommerce, optymalizacja obrazów do oglądania na urządzeniach mobilnych jest krytyczna dla zwiększenia sprzedaży.

Ten rozmiar jest również idealny dla skutecznej funkcji zoomu, która jest łatwym sposobem na poprawę doświadczenia zakupowego online twoich klientów.

Ważne jest, aby zrozumieć, że obraz, który przesyłasz do swoich sklepów eCommerce, staje się twoim "obrazem bazowym" i jest zmieniany do różnych szablonów obrazu w twoim sklepie. Niektóre z tych szablonów obejmują ten na stronie sklepu z wszystkimi innymi obrazami bohaterów i duże zdjęcie na stronie z listą produktów.

Sekretem funkcji zoomu jest to, że kiedy "powiększasz", to tak naprawdę oglądasz obraz podstawowy. Oznacza to, że aby funkcja powiększenia działała, Twój obraz podstawowy musi być większy niż szablon listy produktów, dlatego zaleca się stosowanie wszystkiego powyżej 1000px.

Po wybraniu rozmiaru szablonu, możesz wkleić swoje produkty jeden po drugim i zapisać je indywidualnie. Wyrównaj je tak, aby były wyśrodkowane i zajmowały 80-90% powierzchni płótna. Jeśli korzystasz z programu Photoshop, możesz dodać do swojego szablonu wytyczne, aby mieć pewność, że Twoje produkty będą za każdym razem idealnie dopasowane.

Pamiętaj, że fotografia produktowa wymaga trochę praktyki i że potrzeba trochę czasu, aby wejść w rutynę fotografowania i edytowania. Nie zniechęcaj się, jeśli Twoje wyniki nie będą idealne za pierwszym razem, i upewnij się, że notujesz, co działa, a co nie.
Jeśli chcesz, abyśmy zajęli się edycją Twoich zdjęć, więc możesz skupić się na rozwijaniu swojego biznesu. Przejdź tutaj teraz, aby zobaczyć, co możemy zrobić.

Komentarze